Pracownicy K. O. N. PROFES S.C. powierzone im czynności, obejmujące samo administrowanie bądź też całościowe zarządzanie nieruchomościami, wykonują z pasją od 2003 roku. W momencie przejęcia obowiązków jako zarządca nieruchomości, zajmujemy się prowadzeniem bieżącej obsługi obiektu (konserwacje, przeglądy techniczne, naprawy oraz utrzymanie czystości), planowaniem różnego rodzaju celów o charakterze krótko- oraz długoterminowym, a także zapewniamy naszym Klientom doradztwo m.in. w zakresie korzystnych inwestycji w budynek.
Przede wszystkim kierujemy się dobrem naszych Klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, by nasza praca, czyli zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi na terenie stolicy, wykonywana była na jak najwyższym poziomie i w pełni profesjonalnie. Pomocny jest w tym zatrudniamy przez naszą firmę, zespół specjalistów z zakresu Administracji, Księgowości, Obsługi Prawnej oraz Obsługi Technicznej. Poniżej przedstawiamy szczegółowy zakres czynności, podejmowanych przez naszą firmę w ramach nawiązanej współpracy.
Z chwilą rozpoczęcia współpracy z nowym Klientem, w pierwszej kolejności wykonujemy następujące czynności:
√ Przejęcie nieruchomości wraz z pełną dokumentacją od poprzedniego Administratora lub Zarządcy.
√ Analiza stanu prawnego obiektu.
√ Wykonanie przeglądu w zakresie stanu technicznego, ewentualnych zagrożeń, wad oraz usterek łącznie z wykonaniem materiału zdjęciowego oraz opisu.
√ Analiza obowiązujących dokumentów, a w szczególności podjętych uchwał, podpisanych umów wraz z oceną możliwości i renegocjacji na poziomie jakości oraz standardu świadczonych usług jak też obniżenia kosztów tych usług.
√ Bieżące administrowanie budynkiem, a w szczególności obsługa Techniczna, Prawna oraz Księgowa.
√ Przejęcie wszelkich spraw w toku oraz podjęcie nowych.
Optymalizacja oraz przejrzystość działań są bardzo ważnymi czynnikami, pozwalającymi na efektywne zarządzanie nieruchomością. W tym celu podejmujemy następujące działania:
√ Organizujemy (na życzenie Zarządu) kwartalne spotkania z Zarządem Wspólnoty oraz Kierownictwem naszej Firmy, mające na celu przekazanie najważniejszych informacji oraz uzgodnienie działań priorytetowych jak też sposobu ich realizacji.
√ Sporządzamy oraz przekazujemy Zarządowi Wspólnoty raporty z działań Administracyjnych w cyklu tygodniowym.
√ Udostępniamy możliwość śledzenia wszystkich dokumentów finansowych Wspólnoty w dowolnym czasie za pomocą sieci internetowej.
√ Wykonujemy oraz przekazujemy Zarządowi Wspólnoty wydruki dotyczące poniesionych kosztów oraz dokonywanych wpłat na rachunek Wspólnoty w cyklu miesięcznym.
√ Dla Zarządu Wspólnoty świadczymy porady prawne związane z zarządzaniem nieruchomością.
Zapraszamy!